×
Gratis frakt ut januar

Frequently Asked Questions

Angrerett

Angrerett

Du har alltid 14 dagers åpent kjøp når du handler på nettet. 14 dager regnes fra da varen er

mottatt.

Dersom du ikke har mottatt angrerettskjema enten i ordrebekreftelsen eller ved levering av

produktene, utvides denne fristen til tre måneder.

Av hygeniske hensyn er det ikke mulig å prøve en del av produktene hjemme og så returnere

dem, se liste under. Vi plomberer derfor noen produkter, se listen under, før vi sender dem

fra oss. 14 dagers åpent kjøp gjelder også for disse, men du må alltid forsikre deg om at du

ikke bryter plomberingen før du vet om du vil beholde varen. Produkter som kommer

plombert fra oss må ha orginal plombering inntakt for å kunne returneres/ byttes.

Angrerettskjema skal vær i pakken du mottar fra oss, det er også tilgjengelig på nett sida så

du kan laste det ned.

Produkter som er fritatt fra angreretten/plomberes:

– Truser (undertøy)

– Produkter med trusedel f.eks body

– Sett hvor truse er en del av settet

– Strømper og strømpebukser, tights, stay ups, og leggings

– Shapewear og hold in som er direkte på hud, intim del.

Ved retur skal generelt produktet være i samme tilstand som du fikk dem i. Produktet skal

være ubrukt og orginalemballasje og merkelapper skal henge på.

Produktet sendes tilbake til oss, om mulig i originalemballasje, sammen med

angrerettskjema. Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten,

fremgår av angrerettskjemaet

Ønsker du å heve kjøpet betales returporto av kunden selv.

Send oss gjerne en mail i forkant av din retur eller legg ved angrerettskjemaet du får tilsendt

på mail.

1. Fyll ut angrerettskjemaet som ligger i pakken, eller skriv det utsom pdf her. Vennligst

påfør ordrenummeret fra pakkseddelen som fulgte med i pakken din.

2. Bruk den forhåndsbetalte returetiketten som ligger i pakken. Etiketten skal ikke

brukes ved salgsvarer, og følger derfor ikke med i pakken i perioder med sommersalg

og vintersalg. Ta kontakt med oss dersom du har fullprisvarer som du ønsker å

returnere og mangler returetikett, så vil du få en tilsendt.

3. Varen skal være i tilnærmet samme stand og mengde som da du mottok den. Send

gjerne varen tilbake i posen du fikk varen i. Husk å lukke posen godt med ekstra tape

slik at ikke varene blir ødelagt under sending.

Salgsvarer kan ikke byttes.

Se forbrukerkjøpsloven eller ta kontakt med oss på kundeservice@cutie.no dersom du har

spørsmål.

Returadresse:

Tor Arne Knutsen trading og Import

Nappatjørn 59

5563 Førresfjorden

www.cutie.no har ikke ansvar for varer som blir borte under returfrakten.

Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet fra deg eller

henteseddel eller produktet er stilt til rådighet for oss

 

Skade på produktet når jeg fikk det

Vi sjekke produktene og streve etter at alt skal vær perfekt, men vis det mot formodning skal

vær skade, transport skade, defekt på produktene, så må du gi oss beskjed så fort som muligt,

og gjør som følger:

Hvis du vil reklamere på en vare ved å sende den til vår nettbutikk, så setter vi pris på om du

først sender oss et bilde på mail til kundeservice@cutie.no

På denne måten slipper du kanskje å sende tilbake en vare, som vi likevel kanskje kommer til

å kassere. Dette sparer miljøet og en evt. tilbakebetaling av din reklamasjon går raskere.

Men i noen reklamasjonssaker skal fabrikanten involveres, noe som kan ta lengre tid å løse

enn regulære forespørsler eller klager, og da må også produktet retuneres til oss.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger du måtte ha i forbindelse med reklamasjonen etter

at reklamasjonsretten er berettiget. Hvis returen gjelder deler av bestillingen, refunderes ikke

frakt- og eventuell fakturaavgift.

Kontakt oss alltid før du sender en reklamasjon i retur

Dette skjer innen 10 virkedager etter at vi har mottatt og registrert din retur.

 

Hvordan og hvem levere varene mine?

Vi bruke Helthjem eller posten. Helthjem levere de på døra om morgenen, mens posten levere i postkassen eller på nærmeste butikk.

 

Hva koste frakten hos oss?

Vi gjør det enkelt å greit, det koster kr 0.

Åpningstider

Åpningstider

Kundeservice mandag til fredag 08-16. Stengt på helidager.

Vi svare på mail innen et døgn.

Email: kundeservice@cutie.no

Telefon nummer: 92217651

Få 15% på ukas produkt, få de ferske nyhetene først og mulighet til å forhånds bestille produktene til en lavere pris.
Bli med i medlemsklubben til cutie.no
Få 15% på ditt neste kjøp, opptil 2 artikler(gjelde ikke på falke)
Ja, jeg vil bli med i nyhetsklubben
Nei takk
close-link