×
Gratis frakt ut januar

Skade på produktet når jeg fikk det

Skade på produktet når jeg fikk det

Vi sjekke produktene og streve etter at alt skal vær perfekt, men vis det mot formodning skal

vær skade, transport skade, defekt på produktene, så må du gi oss beskjed så fort som muligt,

og gjør som følger:

Hvis du vil reklamere på en vare ved å sende den til vår nettbutikk, så setter vi pris på om du

først sender oss et bilde på mail til kundeservice@cutie.no

På denne måten slipper du kanskje å sende tilbake en vare, som vi likevel kanskje kommer til

å kassere. Dette sparer miljøet og en evt. tilbakebetaling av din reklamasjon går raskere.

Men i noen reklamasjonssaker skal fabrikanten involveres, noe som kan ta lengre tid å løse

enn regulære forespørsler eller klager, og da må også produktet retuneres til oss.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger du måtte ha i forbindelse med reklamasjonen etter

at reklamasjonsretten er berettiget. Hvis returen gjelder deler av bestillingen, refunderes ikke

frakt- og eventuell fakturaavgift.

Kontakt oss alltid før du sender en reklamasjon i retur

Dette skjer innen 10 virkedager etter at vi har mottatt og registrert din retur.